UNIDENT

The Sound Of Music

UNIDENT

The Sound Of Music

فیلم عروسی اکبر پسر صدیق خانم

دلم خیلی برایه نوشتن تنگ شده یاده دورانی که حرفامو می نوشتم  و ... بخیر...
یاده بچگیامووون بخیر یاده وقتی که میرفتیم عروسی تو جمعیت وول می خوردیم
یاده پیرهن سفیده که جلوش توریه چین چین داشت
هرچی میگفتم ازین خوشم نمیاد دخترونست میگفتند نه ببین صدیق خانم میگه چقد قشنگه!
یاده بچگی اونایی هم که میرفتن زیر میزا بند کفش گره میزدند بخیر...
خووووب بووود

چند وقت پیش یه فیلم عروسی دیدم واسه 19 سال پیش نمی دونمم این ۱۹ سال کجا بوده ... من داشتم تو جمعیت وول می خوردم با آهنگ شا پری 

شاهکار بودم... یه من خوووب بودمو یه عروس   

ها ها ها ها     

آهنگش خیلی باحاله با یه لیریک فوق العاده 

  

    

دانلود آهنگ شا پری احمد آزاد  حجمش 600KB

 

 

پ.ن1: دلم نمیاد اینو راجع به فیلمه نگم تریپ ملت کشته بود منو همه فکلی از دم جَوون ترا با یه سیبیله کم رنگ مسن ترا سیبیل تاب داده ...شلوارا خمره ایی در رنگ هایه شاده مختلف اعم از سفید.بنفش.کرمی ...  

نکته اخلاقی: همینه دیگه زمان داره میگذره فقط همین چیزارو برامون میذاره (همین چیزا: خاطره و خنده و فکر و فکر و فکر و ...)  

 

پ.ن2: خیلی وقت بود که نمی نوشتم راستش دلم بد جوری طلب میکنه هر چند وقتش نیست! 

وقتی دلنوشته هایه خوبُ می خونم حس خوبی بهم دس میده . یه لذت مجازی...بازم می خوام شروع کنم...حداقلش اینه که برام خاطره میشه یاده این روزا میوفتم یاده الان .ساعت 5 دقیقه به 5 صب. امروز چهارشنبه 9 اردیبهشت 88 همه چیز تقریبا خوبه و آروم...   

نظرات 1 + ارسال نظر
شاپکده چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:37 ق.ظ http://www.shopkadeh.com/?cat=62

100 فیلم جدید سال 2008 و 2009 به همراه زیرنویس فارسی با کیفیتی بالا و بدون هیچ دخل و تصرفی !!!
در سبک های : اکشن ، درام ، عاشقانه ، کمدی ، تخیلی و .....

برای کسب اطلاعات بیشتر به ادرس http://www.shopkadeh.com/?cat=62 مراجعه کنید.

موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد