UNIDENT

The Sound Of Music

UNIDENT

The Sound Of Music

ا+د+ک+خ

هفته گذشته اتفاقات جالبی افتاد اخبارای ضدو نقیض . اتفاقات تو دانشگاه مهم تر از همه اون پسره خیلی باحال بود فکر کرد من نمیفهمم خودشو زد بود به اون راه اومد جلو راجع به کلاس پرسید منم که اصلا خوشم نمیومد از این وضعیت سعی کرد محترمانه بپیچونمش البته خیلی حرفه ایی آخه یکی نیست بگه یابا تو چی خیال میکنی پیش خودت فکر میکنی من نمیشناسمت رضا هم اونجا بود اونم خندش گرفته بود میگفت لهجه شمالیم داشت ولی من که نفهمیدم چیزی خلاصه جالب بود کلش بابا این کعبی هم که اصلا نمذاره ازش سوال کنیم تا میخوای یه سوال بکنی حالت دفاعی میگیره به خودش کعبی استاد مدار ولی میگن نمره خوب میده منم ففط و فقط به همین علت باهاش ورداشتم  ولی تو این  اوضاع سخت گیریای دانشگاه بعید میدونم بشه از کسی نمره الکی گرفت اصلا این ترم با 5شنبه ها حال نمیکنم از صبح تا شب کلی استرس دارم ولی از یه بابتم با انتخاب واحد این ترمم حال میکنم که خودت میدونی هان چیه نیشت باز شد آره خوب حقم داری ولی من که فعلا مغزم راحتتر داره کار مینه خوب همین بسه دیگه اخه به چه قیمتی میخوای به هدفت برسی حتما قسمت نیست دیگه ما هم راضییم به رضای اوس کریم که خودش میدونه خیلی میخوامش  اصلا من بدون خدا هیچم اعتقادمه عشقمه حاضرم نیستم به هیچ قیمتی کوتاه بیام ازش به قول علیپور معلم شیمیه دبیرستانمون که میگفت بچه ها یه توصیه دارم که اگه همیشه یادتون باشه تو زندگیتون موفقید 1- یه اعتقادی برای خودتون داشته باشید و به اون صد در صد پای بند باشید 2-عاشق باشید 3-با هیچ کس صد در صد نشینید حتی رفیق فابتون راستم میگفت من یکی که همشو قبول دارم برا همینم بعد از 4-5 سال هنوزم یادم هست
خیلی معلم با حالی بو خدا حفظش کناد الانم که معلم حمید اناست (داداشم)عجب دورانی بود یادش بخیر آخره دوران بود صفا صمیمیت اصلا هر کی خودش بود نه مثه حالا (ای بازیگر قصه نخور ما همه مون مثله همیم صبحا که از خاب پا میشیم نقاب به صورت میزنیم )بله دیگه اینجوریاست که اینجوریلستحلا توهم زیاد شورشو در نیار به قولی قصه نخور خوب میشه  وضعه بابات توپ میشه.......تا بعد 

اشاره

اسم تو رو نوشتم روی بخار شیشه

نوشتم این زمستون بی تو بهار نمیشه

خالی جات هنوزم رویه نیمکت تو ایوون

وقتی میشستی با من لحظه ها زیر بارون

وقتی میشستی با من لحظه ها زیر بارون

صدای پای بارون رو سنگ فرش خیابون

صدای چیک چیک اب تو کوچه و تو ناودون

صدای پای بارون رو سنگ فرش خیابون

صدای چیک چیک اب تو کوچه و تو ناودون

وای که چه آروم آروم از تو برام میخونه

بی تو دلم میگیره تو این سکوت خونه

هر شب تو آسمونا دنبال تو میگردم

دنباله یک ستاره ام اما پیداش نکردم

سرگردونم بلای ابری پاره پاره ام

چشمک بزن ستاره منتظر اشاره ام

صدای پای بارون رو سنگ فرش خیابون

صدای چیک چیک اب تو کوچه و تو ناودون

صدای پای بارون رو سنگ فرش خیابون

صدای چیک چیک اب تو کوچه و تو ناودون

وای که چه آروم آروم از تو برام میخونه

بی تو دلم میگیره تو این سکوت خونه

صــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدای پای بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارون 

 

رفتی و از رفتن تو

 

رفتی و از رفتن تو

قلب آیینه شکسته

کوچه ها در خلوت شب

پنجره ها همه بسته

آسمان خاکستری رنگ

بغض باران در نگاهش

خنجری در سینه دارد

 توده ی ابر سیاهش

بی تو من از نسل بارانم

چون ابر بهارانم،گریانم

بی تو من باچشم گریان،سیل غم بود آشیانم

خواب سرخ بوسه هایت می نشیند بر لبانم

خسته ام

خسته ام
 
گردونه گردان خسته ام

قلب جنگل با تبر در خاک عشق  خسته ام.

 دریغا شاهد مرگ دل من کسی

نیست.کسی دلش با دل من یکی نیست

در کنج دلم عشق کسی خانه ندارد، کسی جای در این خانه  ویرانه ندارد .

 


گفتم مه من چه تو در دام نیفتی ، گفتا چه کنم دام شما دانه ندارد،در

انجمن عقل فروشان ننهم پای، دیوانه سر صحبت فرزانه ندارد.


 

مهربانا

مهربانا ، سایبانی از جنس اشک و نیاز می خواهم تا سجاده دلم را در آن بگسترانم و با دستان خسته قنوتم از تو بخواهم که بر وجود سردم نور نگاهت را بتابانی و گلهای زیبای عشق و ایمان را بار دگر در من تازه گردانی .

اونیکه مدعی بود عاشقته

  • اونیکه مدعی بود عاشقته
  • تو رو تو فاصله‌ها تنها گذاشت
  • بی‌خبر رفت و تو این بیراهه‌ها
  • رد پاشم واسه چشمات جا نذاشت.....
  • وای دل رو سوزوندی....آی چرا نموندی؟
  •  من و هر ثانیه و جنون  تو،
  • واسه من همین خیالت هم بسه.
  • بذار جاده ها اشتباه برن،
  • ما که دستمون به هم نمی رسه !
  •  با حریر پیله‌های کاغذی
  • واسه من جاده رو ابریشم نکن
  • من به پروانه شدن نمی رسم،
  • حرمت فاصله مون رو کم نکن.....
  • وای دل رو سوزوندی....آی چرا نموندی؟