UNIDENT

The Sound Of Music

UNIDENT

The Sound Of Music

۲+۱۱

    این عکسو تو مشهد انداختم٬ یادش بخیر همین سه روز پیش بود ...   

             

 

به نظر من که کاره خیلی جالبیه !!  (نوآوری)

حالتهای دیگشو خودتون تصور کنید. ۳+۱۰ .......

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مسیح جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:23 ق.ظ

سلام دوست من

:)

زیارت قبول
رسیدن به خیر
دوربین نو مبارک
ممنون از لطفی که به وبلاگ عادی مسیح داری

امیدوارم در درس و زندگی
موفق و سربلند باشی


آرام شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:23 ب.ظ http://www.shokolatebadmaze.blogfa.com

سلام
ممنون از نظرت در بلاگ شکلات بدمزه
اینم یک بلاگ من با کارهای عکاسیم
www.ax183.persianblog.ir

ریحانه جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:00 ب.ظ

سلام

من که عکستون رو ندیدم

سلام
جدیدا مشکل دار شده ...دوباره آپ کردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد