UNIDENT

The Sound Of Music

UNIDENT

The Sound Of Music

download music

کدوم آهنگ؟   کدوم آلبوم؟

  

سلطان صدای ایران  حبیب از ته دل با سوز هر کدوم از آهنگاشو خواستید بگید تا براتون بزارم.

دانلود یه آهنگ قدیمی از حبیب و شهره  (فاصله) 

 برای دانلود روی لینک مقابل کلیک چپ کنید و از صفحه باز شده گزینه دانلود فایل را بزنید       دانلود آهنگ حجم ۶۴۲KB

درد دلهای یه ایرونی وقتی دلش میگیره ـــــــــــــــــ

چــــــــــــــــــــــــــــــــــرا  ؟؟؟    نباید اینطوری می شد بابا تو که دیگه شاهد بودی من هر کاری از دستم بر میومد کردم براش ولی خوب جواب نداد دیگه چراشم نمی دونم شاید این آخریا  شل شدم شایدم باید از اول خیلی بیشتر از اینا زحمتشو می کشیدم در هر صورت همه عوامل دس به دست هم دادن تا یه باره دیگه من طعم لذیذ شکستو بچشم بابا  آخه چقدر شکست به چه قیمتی  ؟  هنوزم باورم نمیشه اون همه انرژی اون همه انسجام  هی برو بیا برو بیا برو بیا  فکر می کنی چند روز ؟          یه روز ۲ روز  ۱۰ روز  ۱ماه  بابا آخه  چهار ماه وقت کمی نبود که   بابا    اووووووووووه  اشکال نداره دیگه  ببین غصه چی رو می خوره  آخه عزیزم دنیا یه به این کوچیکی ارزششو داره خودتو واسش ناراحت کنی  به قول شاعر غصه نخور خوب می شه یا بزرگ میشی یادت میره ...        اه اصلا کی از تو نظر خواست که هی خودتو میندازی لایه دردو دلای من هی خوب میشه خوب میشه وایسا ببینم من میخوام بدونم کی آره کی خوب میشه فردا یا پس فردا  یا پسون فردا هان سال بعد شایدم بعداز ۴۰ سالگی هاها ها  اره خوب از نظر آدمایه خوش بینی مثه تو زندگی تو همین رویاها که ماله فردا همشون خلاصه میشه  حتما کلیم حال می کنید بعدش میرید تفریح خوش میگذرونید  یا با خانواده میرید مهمونی خونه ی خونه ی  دایی مثلا  یا خاله نه؟ اصلا بزن بر طبل بی آری که بی آری عالمی داره  واقعا که با همین شعارا ست که این همه کیفت کوک و کوکت کیف دامبالی دیمبول میکنی  اصلا از جلویه چشمام برو گمشو که دیگه اووون قیافه ی نحستو نبینم پاشو پاشو یالا ............. پاشودی یا پاشونت کنم خودم چیه هان نیشتو ببندا  به بابات بخند .......

هو هو هو یواش یواش وایسا باهم بریم دیگه قرار نشد پررو بشیا یه بار تو روت خندیم یه کاری نکن پشیمون بشم خـــــره من واسه خودت گفتم خب کاریه که شده  می خوای چی کار کنی  بیخیال بقیه زندگیت بشی می خوای بری دوره بیفتی تو خیابونا مخ بزنی یا میخوای بری اکستازی کنی یا نه اصلا خیلی گنده تر ازینا میخوای چون شکستات زیاد شده خودکشی کنی ؟ آره   هان چی شد کم آوردی خب از آدمایه ضعیفی مثه تو نبایدم انتظار خودکشی داشت نه؟ ضعیف ضعیف سسول سسول خیلی ذیقی داداش به نظره من تو یه سری کمبود داری مثلا کمبود محبت کمبود توجه از همه مهمتر   کمبود عقل ها ها ها  چقدر من حال میکنم به آدمایه ضعیفی مثه تو که ادعایه گندگیشون ...... آسمونو پاره میکنه میخندم  خب خـــــــــــــــره من اگه میگم بیخیال اگه میگم اشکال نداره نا امید نشو اگه میگم دنیا به آخر نرسیده هنوز از خیلی چیزایه دیگه میتونی لذت ببری عشق کنی با دنیا حرف بزنی با خودت حال بکنی نفس  بکشی ششا تو پر اکسیژن بکنی بعد با هر چی که زور غم و غصه تو دلت نشسته خالیش کنی واسه خودت میگم عزیزم بیا برا یه بارم که شده با خودت مهربون باش به حرف من گوش کن والا ضرر نمی کنی حال باز خود دانی به قول شاعر صلاح مملکت خویش خسروان دانند...........      پیف پیف  پیف نمیدونم چرا تا تو دهنتو باز میکنی اینجارو بو گند بر میداره آقایه بیخیال حداقل دهنتو که میتونی مسواک بزنی یا اونم بیخیال پاشو اوون پنجره ها رو باز کن بزار هوای عوض شه تنبل خان اصلا از این طرز حرف زدن تو من یه جوریم میشه میخاو اوق بزنم  بعدشم در ضمن سعی نکن منو تحریک بکنی واسه خودکشی چون تو خودت بهتر میدونی که من چه قدر غاطی اینجور کارا ام  اگرم بخوام بکنم  منتظر تایید نظر شما نمیمونم عزیز جون اوکی شد ؟ اول تو رو آره بعدم یه فکری واسه خودم میکنم چون که فعلا قصد این کارارو ندارمو نخواهمم داشت اصلا میبینی بحث به کجا کشوند لا مثب نمی ذاره دو کلوم درده دل بکنیم    اصلا من که بخیال شدم انقدر از این ریسمون به اون ریسمون پریدیم که سرشته و شیرازه امور داره از دستم در میره

 

این مطلب که این بالا گذاشتم درواقع مناظره بین منطق درون و کودک درون منه که از روزی که امتحانایه پایان ترمو دادم تا حالا منو ول نکرده چون اینترم نسبت به ترمایه قبل انصافا خیلی تلاش کردم ولی نتیجش با ترمایه دیگه فرق نکرد شایدم از همه ی ترمام تا حالا بدتر بود یه روزم که نمره ی یکی از درسام  اومد که ۹ شده بود اشکمو دراورد چون بیش از حد خود درس براش وقت گذاشته بودم حتی برای اینکه نمرش خوب بشه یه امتحان روز قبلشم حذف کرد م تو برگه ام خوب نوشتم ولی ..............................   

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین

 السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین

                       

به راستى که مردم بنده دنیا هستند و دین بر سر زبان آنهاست و مادام که براى

معیشت آنها باشد پیرامون آن اند، و وقتى به بلا آزموده شوند دینداران اندک اند.

امیدوارم تا امسالم دلمونو بتونیم تو این ایام صاف و صیقلی کنیم .